18 Temmuz 2020 Cumartesi

COŞKUN AKAN BİR IRMAKTIM

COŞKUN AKAN BİR IRMAKTIM

Dün seni gördüm canlı gözlerle.
Çok değişmişsin uzandığın yerde.
Kurumuş bir toprak gibiydin görünümünle.
Yokluğunda sessizlik hakim olmuş vadiye.
Yillar önce coşkun akan bir ırmaktın.
Önüne çıkanı alıp götürürdün.
Şimdi ise, kurumuş bir dere gibisin.
Suladığın toprakların sana bakıp ağladığını gördum.
Oysa nice canliya hayat vermiştin.
Daha dün balıklar içinde yarışiyordu.
Yıllar ne çabuk da geçmişti.
Böyle olacağın hiç aklına gelir miydi ?
Sonsuza kadar akıp gideceğini mi sanmıştın?
Artık ömrünün sonuna geldin.
Unutulup gitmen arkeologlara kaldı.
Gitmeden önce onlara bir not bırakmalısın.
"BEN BİR ZAMANLAR COŞKUN AKAN BİR IRMAKTIM"

Yazan: Hamdullah Dedeoğlu
17.07.2020


*Çorum Suyu Çayı




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popular