7 Şubat 2018 Çarşamba

BİZİ BAĞIŞLAR MISIN ?



BİZİ BAĞIŞLAR MISIN ? 


Küçük orta boyluydun.
Bembeyaz tüylerin vardı.
Her geldiğimde, önce koklardın.
Sonra da, üzerime atlardın.

Özlem dolu gözlerle bakardın.
Şımarır, kuyruk sallardın.
Geciktiğim için hayıflanırdın.
Yemeğini verince, çocuk gibi nazlanırdın.

Yaylı arabayı görünce, öne atlardın.
Gezmeye gideceğimizi hemen anlardın.
Birlikte beni götürün diye, yalvarırdın.
Saldırıya uğramaktan da korkmazdın.

Sonunda dayanamazdık sana.
Arabayla yürürdün yan, yana
Sevinçten koşuyordun, bir o yana, bir bu yana.
Büyüklerin sıkıştırınca, sığınıyordun atların arasına.

Ayrılma zamanı geldiğinde, yüzüme bakar anlardın.
Beni yolcu etmeden duramazdın.
Otobüse bindiğimde, selam verip havlardın.
Bu ayrılıktan, ben de hep hüzün duyardım.

Aylar sonra, ölümünü öğrendim.
İnanmak istemedim, büyük acı duydum.
Günlerce içimde hep seni andım.
Beklemediğimiz bir günde, aramızdan ayrıldın.

Sen, hala son gördüğüm gibisin.
Hatamız varsa, affeder misin?
Lütfen, dostluğunu tekrarlar mısın ?
Evet dersen kuyruğunu sallar mısın ?

Yazan: Hamdullah DEDEOĞLU
03.02.2017
* Bütün Toni'lere ithaf edilmiştir



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popular