14 Şubat 2018 Çarşamba

Sn: KILIÇDAROĞLU’NA ÖNERİLER

Sn: KILIÇDAROĞLU’NA ÖNERİLER

CHP GENEL BAŞKANI
SAYIN KEMAL KILIÇDAROĞLU

Sayın genel başkan,

Adalet yürüyüşünde göstermiş olduğunuz cesaret ve kararlı tutumunuzdan dolayı sizleri tebrik ediyorum. Ayrıca, CHP Tunceli il örgütünün öğretmen Necmettin Yılmaz'ın katledilmesini protesto eden yürüyüşünden dolayı da katkıda bulunan herkesi kutluyorum.

Sayın Kılıçdaroğlu,

Aktif bir muhalefet ve uygulanacak politikalar konusunda, müsadenizle görüşlerimi maddeler halinde sizlerle paylaşmak istiyorum.

1-CHP üyesi olmamakla birlikte, il ve ilçe örgütlerinizin yeterli ve bilinçli bir çalışma içersinde olmadığını ve maalesef kitle örgütlerinden kopuk olduğunu gözlemliyorum. Halkın sorunları ve dertleri ile birebir ilgilenmekten uzaklar.

2-Yönetim kademesinde bulunanların sağlam ve köklü bir ideolojiye sahip olmadıklarını tespit ettim. Tartışma ve propagandalarda çok zayıflar. Bu eksikliğin parti içi eğitimle mutlaka giderilmesi gerekir.

3-CHP'nin Atatürk devrim ve ilkelerine genel merkeziniz dahil, yeterli ve kararlı bir savunma içinde olmadığını gözlemliyorum. (örneğin Atatürk heykellerine yapılan saldırılar, Atatürk orman çiftliği arazisinin yasadışı olarak ABD elçiliğine satılması gibi)

4- FETÖ VE PKK konularında muhalefetin elinde o kadar malzeme bulunmasına rağmen, ülkeyi on beş yıldır çok kötü yöneten iktidara karşı kullanamıyorsunuz. Örneğin FETÖ ve PKK ile yıllarca işbirliği yapan AKP, sütten çıkmış ak kaşık gibi lanse edilirken, partiniz onlarla işbirliği ile suçlanıyor. Oysa, iktidar partisi yıllarca onlarla içiçeydi. Bunu halka anlatamıyorsunuz.

5-PKK terörünü açıkça kınamayan HDP'ye höş görü ile bakmanız halk içinde tepki toplamaktadır. Bu da İktidar partisine fırsat vermektedir. Emperyalizme karşı çıkmayan, feodalizmi ve gericiliği savunan bir partiye sempati ile bakılabilinir mi ? Onunla işbirliği yapılabilinir mi ? Geçmişte iktidar partisi ile iş birliği yapanlar bunlar değil miydi ? Ülkenin bu duruma gelmesinde katkıları yok mu ? Gezi direnişinde AKP parti iktidarını desteklemediler mi ? Haksızlık ve adaletsizlik varsa, buna herkesin karşı çıkması gerekiyor. Buna katılıyorum. Ancak, kendileri adalet ve haktan yanalar mı ? Yönetimde oldukları belediyelerde teröre destek verip, övmediler mi ? PKK cinayet ve katliamlar yaparken neden karşı çıkıp, protesto etmediler ? Bunun gibi sorular çoğaltılabilir.

6- Dış politika konularında da çok zayıfsınız. Sadece bir milletvekiliniz ile cavaplar veriyorsunuz. Oysa dış politika konusunda da elinizde çok sayıda kullanacağınız döküman, belge bulunmaktadır. (İktidar partisinin geçmişte söylediklerini kullansanız, bu bile onları zora sokacaktır.) Çalışan bir örgütle psikolojik üstünlüğü ele geçireceğinize inanıyorum. Basın yayın organlarına bile, ihtiyaç kalmayacaktır. Kaldı ki, siz mücadele edince basın da, sizin mücadelenizi eninde sonunda görmeye mecbur olacaktır.

Sayın Kılıçdaroğlu,

Görüş ve önerilerimi bilginize sunuyorum. Umarım hoş görü ile karşılarsınız. Mücadelenizde başarılar dileğiyle selam ve saygılarımı sunuyorum.

Hamdullah Dedeoğlu

23.08.2017.
* Sayın Kılıçdaroğlu, elektronik posta ile teşekkürlerini iletmiştir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popular